Hoe retourneer ik een artikel?

1.

Log in op ons retourportaal met je bestelnummer en e-mailadres.

2.

Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en kies de reden voor je retourzending.

3.

Druk het gegenereerde retouretiket af, pak je artikelen in en verstuur het gratis naar je plaatselijke postkantoor.

4.

Je retourzending wordt doorgestuurd naar ons magazijn en binnen 7 dagen na ontvangst verwerkt.

Andere veelgestelde vragen

Wij accepteren retourzendingen tot 60 dagen na aankoop. Om een artikel gratis te retourneren, log je in op ons retourportaal met je bestelnummer en e-mailadres.Om een GRATIS retourzending voor terugbetaling te initiëren, moeten de artikelen ongebruikt en ongewassen zijn, in de originele verpakking zitten en alle labels moeten eraan bevestigd zijn. Let op: om hygiënische redenen komen dekbedden en kussens niet in aanmerking voor retourzending.

Vanwege de snelheid waarmee we bestellingen afhandelen, kunnen we bestellingen niet meer annuleren of wijzigen zodra de bestelling is geplaatst. In dit geval moet je een retourprocedure starten zodra je de bestelling hebt ontvangen.

Wanneer je een retour aanvraagt via het online portaal, wordt er een retourlabel voor je gegenereerd. Druk dit gewoon af, plak het op je pakket en breng het naar het dichtstbijzijnde postkantoor, helemaal gratis.

Van tijd tot tijd kan het voorkomen dat een artikel dat niet op voorraad is en dat niet op een bepaalde datum kan worden aangevuld, wordt geannuleerd terwijl het niet beschikbaar zou moeten zijn op de website. We zullen dit annuleren en je op de hoogte stellen van de reden in plaats van je geld te houden zonder te weten wanneer we je het artikel kunnen sturen.